Isnin, 12 Mac 2012

Kadang~Kadang Dah meluat AKU MELAYAN KERENAH ORANG!!

Macam mana nak menghadapi karenah manusia yang pelbagai ragam...??? rambut sama hitam atau diwarnakan lain... tapi hati tetap tak sama... sakit hati aku…!
Aku cuma marah dengan manusia yang aku anggap tidak reti bahasa...
Aku ni bukan malaikat… tidak sempurna.... aku hanya insan biasa mempunyai perasaan juga… Cuma kadang-kadang ketidakpuasan hati tu tetap ada… elok2 mood kita baik, dah jadi bad mood…
Maaf... aku bukan marah sesiapa dikalangan blogger. Cuma kali ini luahan perasaan aku…
mmmm.... Agaknya Allah sedang mendidik aku dengan menduga aku melalui karenah orang lain yang diutuskan. Allah tidak mahu aku jadi jahat jadi Allah bagi aku karenah orang lain untuk uji aku. Mencari keredhaan Allah, bukannya mudah. Kita terpaksa menempuh banyak halangan, banyak ranjau dan duri. Kita perlu banyak bersabar menghadapi karenah manusia.
Diriku : Ya Tuhan ku, curahkanlah kesabaran keatasku dan teguhkanlah pendirianku serta tolonglah aku menghadapi karenah manusia…

2 ulasan:

  1. Memang kne sbar byk2.. Kdg2 trpksa brsbar.. huhu.. Setiap owg, mcm2 sikap ada...

    BalasPadam